این متن نوشته و حرفای دل خودمه ...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

این متن نوشته و حرفای دل خودمه ...

 

کوچه های سرد و تاریک      کشـــــان کشــــــان

میخرامد      زمزمه میکند        آنچه میخواهد بگوید      اما. . .

می داند...       نمیتواند...

دل      قلب      آسمان      تنهایی

تنهای تنهاست      با اینکه دارد هزاران نفر را

اما . . .          بدون او          هیچ است

میخواهد     بنویسد        بنویسد از هرچه که هست

دفترش را میگشاید

اولین کلمه...     اولین حرف...     روی دفتر...     تنهـــــایی

دنیا    بی کسی     تاریکی     نمیتواند

گوشه ی چشمش میشود جاری

میچکد روی دفتر... فریاد میزند...   خـــدا. . .

من چه کرده ام؟؟؟

سیاهـی...  تباهی...   عشـــــــــــق

آخــر این عشق چیست؟      معنا و مفهومش؟

نمیداند... نمیخواهد ... هیچ کس را...

باطل شد زندگی اش...

همه چیز را باخت...     بخــــاطرش...

کینه ای ندارد اما خسته است.

از همه چیز ... از همه کس...نمیتواند دوست داشته باشد...هیچ کس را

در این جاست که میخواهد     عشــــقی بی پایــــــان را...

محبت را...توجه را...    از فاصله بی زار است

نهفته است در سینه اش غصه ای...

دوست دارد بگرید        اما. . .

نمیتواند      دوست دارد بخــــــندد      اما. .نمیتواند...

طلســــم بی کسی... کــــــی...چه وقت...چـــــــگونه...

گشوده خواهد شد

ای روزگار چرا من؟؟؟

و باز آخرین حرفش این است

برگـــــرد...ببین...تنهــــــایم

اشک صورتش را فرا گرفته است.

آیـــــــا او میتواند....؟؟؟؟

ببیند... بگرید... بخندد

دگر هیچ نمیفهمه و زمزمه میکند      تنهـــایم

ای بی کسی... ولی باز... ای عشق نهفته

دوستت دارم...

 

 

 

 

سلام به همه ی کسایی که با محبت خودشون وبلاگ

من را زیبا تر میکنن...

دوستای گلم خوشحال میشم از بقیه ی پست های من

در صفحه های  دیگر هم بازدید کنین.

محض اطلاع رسانی بود چون نه اون کناره زیاد توی چشم

نیست..

 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت15:55---4 بهمن 1392
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ< br /> ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥


یاسمن
ساعت20:02---28 آبان 1392
دَلمــ گِرفتـ ـهـ اَز ایـטּ شَهـ ــر

کهـ آدَمــ هآیَشــ هَمچـ ــوטּ هَوآیَشــ

نآپآیدآرَنـ ــد ...

گآهـ آنقـَ ــدر پآکـ کهـ باوَرَتــ نِمے شـَ ــوَد

گآهـ آטּ چنـ ــاטּ آلودهـ کهـ نَفَسَــــــــتـ ـ ـ ــ ـ مے گیـ ــرد



شرمنده دیر سرزدم...


محمد
ساعت0:39---22 آبان 1392
خیلی خوب بود آبجی فرناز...


ابوالفضل
ساعت16:33---15 آبان 1392
دعا میکنم در ماه محرم . امام حسین ع : ضامن دعاهایت > حضرت ابوالفضل ع مشگل گشایت< امام سجاد ع . مرهم درد هایت < و مهدی ع زهرا س سایبان دلت باشد . دعایت میکنم دعایم کن

ابوالفضل
ساعت12:09---8 آبان 1392
به ياد داشته باش

خدا در دستيست كه به ياري ميگيري

در قلبيست كه شاد ميكني

در لبخنديست كه به لب مي نشاني

خدا در عطر خوش نانيست كه به ديگري ميدهي

در جشن و سروريست كه براي ديگران بپا ميكني

و آنجاست كه عهد ميبندي و عمل ميكني




از جنس سکوت
ساعت15:23---5 آبان 1392
می خندم... ساده می گیرم... ساده می گذرم...

بلند می خندم و با هر سازی میرقصم....

نه اینکه دل خوشم!

نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد...!

مدتی طولانی شکستم، زمین خوردم، سختی دیدم، گریه کردم ..

و حالا... برای " زنده ماندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ" زده ام...!

روحم بزرگ نیست...!

دردم عمیق است...!

می خندم که جای زخم ها را نبینی...!

پنهان شدم پشت لبخندی که درد میکند...!


آپمممم


ღ پــرنسسـے با دَمـپـایــے اَبــرے ღ
ساعت1:06---25 مهر 1392
نفسم عالیییی بود

♥♥ßäĥäřę♥♥
ساعت21:13---24 مهر 1392
سلااااااام.وبلاگت خیلی قشنگه.خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنی.ماااااچ

یاسمن
ساعت17:10---19 مهر 1392
بهترین دوست تو , زن توست
پای همیشگی برای شیطنت
تکیه گاه محکمی برای مشکلات
و دست نوازشی برای دعوت از یک خواب آرام!
......
پس دوست را در خانه ات بجوی
نه در خیابان تاریکی
که خنجر ها را پنهان کرده است!


سمر
ساعت15:42---15 مهر 1392
باز باران تا همیشه / نم نمک بر روی شیشه / مینویسه تا بدونی / مهربونیت پاک نمیشه
اپمممم


سمر
ساعت21:09---14 مهر 1392
زندگی چه اتفاق غم انگیزی است

وقتی تنهایی ات سالها از تو بزرگتر باشد


یاسمن
ساعت0:09---12 مهر 1392
مَــטּ تــاواטּِ اِشتبــاهـﮯ را دادَمـ ڪـﮧ نـامَـشــ "عـِشــقــ" بـود

وَ تُــو تــاواטּ ِ صـِـداقَتـﮯ را ڪـﮧ نـامَــشــ "خـیـانَـتـــ" بــود!

مُهـــمـ ایــטּ اَستــ ڪـﮧ هَــر دو بـاختـیــمـ ...

مَــטּ "تُــو" را وَ تُــو "عـِشــقــِ پـاڪَــمـ" را ...


ابوالفضل
ساعت9:31---8 مهر 1392
سلام خانوم مهندس

ابوالفضل
ساعت17:28---1 مهر 1392
از پاییز است، اندکی از مهر پیداست



حتی در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست



مهرت قشنگ ٬ پاییزت مبارک . . .



یاسمن
ساعت16:39---26 شهريور 1392
اپم...

یاسمن
ساعت17:57---25 شهريور 1392
اجی لینکت کردم ممنون میشم لینکم کنی و بهم سربزنی...

مریم
ساعت0:00---25 شهريور 1392
سلام دوست عزیز
وبت قشنگه
خوشحال میشم بهم سر بزنی
30morgh79.loxblog.com


alireza
ساعت1:24---23 شهريور 1392
اگــر ساده ای ...

اگــــر راستگــویی ...

اگـــر با وفایی ...

اگـــر با غیرتی ...

اگر یک رنگــی ...

همیشه تنهایــــی ..


masoud1616
ساعت10:05---22 شهريور 1392
•*♥♥♂بنام خداوند تاریکی ها♀♥♥*•.سلام خوبی؟فانوستو بردار... آروم پشت سرم بیا...بیا....هیسسس.. آروم..کسی نفهمه...بیا تو وبلاگ تاریک من.کفشاتو همونجا در بیار....از وبلاگ خوشملت خوشم اومد به وبم بیا بگو با چ اسمی لینکت کنم.........اگه دوست داری با این اسم منو لینک کن..........

سکوتــــــم پر از ناگفتـــــه هاستــــــ .....رفتی بیرون درم ببند


alireza
ساعت1:17---14 شهريور 1392
جلوی بعضی خاطره ها باید نوشت :

آهسته یادآوری شود ...خطر ریزش اشک !!!


shahram
ساعت17:13---11 شهريور 1392


saeed
ساعت1:22---10 شهريور 1392
فرناز جون اخه ادرسه وبتو نداشام واسه همین من الان لنکیدمت

saeed
ساعت0:59---10 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی

از جنس سکوت
ساعت11:05---9 شهريور 1392
دفترِ شعـرم را زیروروکردم
ازنخستین بـــرگ آن
همان روزی که تورفتی
تا به امـروز
تا برگ آخر ،تمام شعرهایم را دوباره خوانی کردم
امّا ندیدم
درهیـچ کجای آن ،اسم تورا ندیدم !
شایدچشمانم دیگر خـوب نمیبیند
شایددیگـر ،لیاقت دیدن اسم تورا هم ندارم
نمیدانم !
شایداسم تودرشعـرهایم نیست
فقط دفترم ،
تمامِ شعرهایم ،بـــوُی تو را دارد
میخواهم ،دفتری تازه بیاورم
دوباره بنویسم
مهم نیست که اسمِ تودرشعرهایم نباشد
همین که یادتو
جانی تازه میبخشدبه شعرهایم
شعـرهای من یـادتو بـوی تو


اپم


تسليت قلب صبورم
ساعت10:50---9 شهريور 1392
slm mec k bhem sar zadi.matnet kheyli ghashang bod link shodi....
yadet nare manam link koni...
khabaram bde
mamnon
bye


ابوالفضل
ساعت17:10---8 شهريور 1392
هیـــــچوقت کســی رو پــس نــزن کــه ,


دوستــ♥ ــت داره ... مراقــــــبته ...

و نگرانــــــــــــت میشــه ...!

چـــون یــک روز بیــدار میشـــی و میبینــی ...

مـــــــــاه رو از دســــت دادی ...

وقتــی که داشــتی ســـــــتاره ها رو میشـــمردی ......!



alireza
ساعت16:24---7 شهريور 1392
چقدر عجیبه :
تامریض نشی کسی برات گل نمیاره
تاگریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه
تافریادنکشی کسی به طرفت نمیاد
وتاوقتی نمیری کسی تورو نمی بخشه...


تینا
ساعت2:34---7 شهريور 1392
سلام دوست عزیز وبت عالیه اگه مایل هستید با هم تبادل لینک کنیم من رو با عنوان حرف های عاشقونه لینک کنید منم شما رو لینک کردم با عنوان وبت مرسی
www.love1ir.niloblog.com


تینا
ساعت2:31---7 شهريور 1392
دلمان خوش است که مینویســیم
ودیگــرانمی خـواننــد
و عــده ای می گـوینــد
آه چـه زیبــا و#بعضــی #اشـکمی ریــزند
و بعضــی مـی خنــدنـد
#دلمــان_خـوشاســت:|
به#لــذتهــای کــوتـاه :|
به#دروغهــایی که از راســت .. .
بـودن#قشنــگتـرند
به اینکــه کســی برایمــان#دل_بســوزاند:|
یـا کســی#عاشقمــانشــود
با#شــاخه_گلیدل می بنــدیـم
دلمــان#خـوشمی شــود
به بـرآوردن خـواهشــی و چشــیدنلـذتـی
و وقــتی چیـــزی مـطابـق مــیل مــا#نبــود
چقـــدر راحـت#لگـــدمی زنیـــم
و چــه#ســــادهمی شـکــنیم
#همــــه_چیـــز را ... :


حکیمه
ساعت15:28---6 شهريور 1392
سلام
لینک شدی فرناز جون


دلتنگی
ساعت16:09---5 شهريور 1392
آرام بگیر دلم …

تنگ نشو برایش …

مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !

“چیزی بینمان نبوده”


bahar
ساعت12:31---5 شهريور 1392
azizam bi tafavoti kheyliiii asuntare.....

حکیمه
ساعت1:08---5 شهريور 1392
سلام خوبی
وب خوشملی دالی اگه خواستی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده


حدیثه
ساعت0:46---5 شهريور 1392
سلام عزیزم.اگه این متن رو واقعآخودت نوشتی باید بگم خیلی خوبهآفرین.

من لینکت میکنم.
پاسخ:اره خانمی خودم نوشتم مرسی همین یبار بود خون به مغزم نرسید و اینا رانوشتم


ara6
ساعت0:21---5 شهريور 1392
وب خوبی داری موفق باشی


98511
ساعت16:10---4 شهريور 1392
سلام
با اجازتون من لینکتون کردم اگه دوست داشتین منو به لیستتون اضافه کنین


یاسین
ساعت2:21---4 شهريور 1392
ممنون که از ما متنفرید ولی سعی کنید دلتونو صاف کنید و کینه و بد بینی رو از توش پاک کنید.

نذارید الکی الکی به خاطر تجربه های بدی که تو زندگیتون از اشخاص خاصی داشتید دل خوشگل و مهربونتون زشت و سیاه شه

با تشکر از وب زیبا و پر احساستون

اشاا. موفق باشید
پاسخ:چون دلم خیلی صاف و مهربون بوده ضربه دیدم دیه نمیخوام از این جنس دلا شما جنس دل گرگ صفت واسه من نداری منکه خودما دارم میکشم تا بتونم گرگ باشم ولی نمیشه انگار بزرگ شدم با این خریتم


آرین
ساعت1:34---4 شهريور 1392
http://afsoongar.m.f.loxblog.com/

ali
ساعت2:48---3 شهريور 1392
سلام لینکتون کردم اگه زحمتی نیست لینکم کن

نیما زینلی
ساعت0:03---3 شهريور 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری ، خوشم اومدم بازم بهت سر میزنم ، خوشحال میشم به وب منم بیایی

ali
ساعت1:18---31 مرداد 1392
این روزها که میگذرد یک قصه تلخ ترانه تنهایی مرا می سراید
.
.
سمفونی گوش خراشی است
.
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد!

باید باور کنم تنهایم.


سعید
ساعت13:11---30 مرداد 1392
سلام خوبی؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنیا

ا
ساعت18:12---29 مرداد 1392
ثنا : تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دستکارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست...... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش ،منم نمیدونم این چیه ولی باید میفرستادم




دلتنگی
ساعت18:16---28 مرداد 1392
به من حق بده
که میل به خوردن نداشته باشم
این بغض‌ها که
تو به خورد من می‌دهی
سیر سیرم می‌کند …


پرنیان
ساعت2:24---28 مرداد 1392
سلام
وبلاگ خیلی قشنگه گلم اگه موافق با تبادل لینک هستی بهم بگو
به منم سر بزنیا پس


پریا
ساعت14:17---27 مرداد 1392
سلام عزیزم خواستم بگم که ادرس وبتو تو خصوصی واسم بذار که بتونم لینکت کنم ممنون بای بای فعلا

shahram
ساعت19:47---26 مرداد 1392
متن بالا درمورد خودت بود خوندم تو یک کلام میکم عشق فقط انتظاره دوست دارم بیشتر بکم از عشق برات نمیدونم چند سالته اما کسیو دوست داشته باش بجای تو ببینه چون آدم عاشق چشمش کوره

الي پايه
ساعت4:03---26 مرداد 1392
باعرض سلام واقعا وب سايت زيبا وجالبي داريد باعث افتخارمه تبادل لينك داشته باشيم خيلي ممنون باتشكر.http://alexachat.com

ابوالفضل
ساعت18:01---25 مرداد 1392
پيدا کــــــــردن کسي که بهت بگه دوسـت دارم سخت نيست
پيدا کــــــــردن کسي که
واقعا بهــت ثابت کنه دوست داره سختــه...!!!


هرز نوشته ی دختر روانی
ساعت15:25---23 مرداد 1392
زمانی٬ تمامِ دنیای من٬ گِره ی محکم بازوانت بود ...

ولی حالا ...

دنیای من٬ تختی ست با پایه هایی شکسته ...

و ملحفه ای که هر شب٬ آغشته به خونِ دخترانگی ام می شود ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 17 اسفند 1398برچسب:,ساعت 21:8 توسط farnaz |